Τα Πίσω Θρανία και το Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων για το 132ο Δημοτικό και τη δίκη της Στέλλας Πρωτονοταρίου

Περισσότερο υλικό, ψηφίσματα αλληλεγγύης: http://www.132grava.net

Στις 16/6/2006 και ώρα 09:00 στο Α΄ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών (2ο κτίριο, πρώην Σχολής Ευελπίδων) δικάζεται η πρώην Διευθύντρια του 132ου Δ.Σ. Αθήνας και η δασκάλα της αλβανικής γλώσσας, για τη δυνατότητα που έδωσαν στους μετανάστες μαθητές/τριες του σχολείου να διδαχτούν την μητρική τους γλώσσα.

Μαζί τους δικάζονται όλοι/ες οι εκπαιδευτικοί της πράξης που ονειρεύονται ένα σχολείο για όλα τα παιδιά και προσπαθούν να το πραγματοποιήσουν με την εκπαιδευτική τους πρακτική μέσα στις τάξεις.

Καλούνται όλοι και όλες να παρευρεθούν στο δικαστήριο για να υποστηρίξουμε από κοινού το δικαίωμα στην παιδαγωγική ελευθερία, στην ισότητα και τη δημοκρατία

Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων και Μεταναστών
Τα Πίσω θρανία

==================

Το Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων και Μεταναστών στήριξε και στηρίζει από την πρώτη στιγμή τις δράσεις του 132ου Δημοτικού Σχολείου, ενός σχολείου που έγινε σύμβολο της αλληλεγγύης, του σεβασμού της διαφορετικότητας και των σύγχρονων παιδαγωγικών πρακτικών.
Γιατί το 132;
Το 132ο Δημοτικό Σχολείο στο συγκρότημα της Γκράβας, ένα σχολείο με μεγάλο αριθμό παιδιών μεταναστών, γινόταν διδασκαλία της μητρικής γλώσσας στους μαθητές-παιδιά μεταναστών (αλβανικά, αραβικά), ενώ οι γονείς τους διδάσκονταν ελληνικά μετά τη λήξη των μαθημάτων. Επίσης στο σχολείο αυτό επιλέχτηκε από μαθητές και δασκάλους αντί της πρωινής προσευχής να απαγγέλλεται μια προσευχή από το «Πρωινό άστρο» του Γιάννη Ρίτσου, ως αναγνώριση της πολυπολιτισμικής και πολυθρησκευτικής σύνθεσης των μαθητών
Γιατί ενόχλησε το 132;
Γιατί ο συντηρητισμός, ο εθνικισμός και ο προσηλυτισμός του σημερινού ελληνικού σχολείου δεν επιτρέπει δράσεις άλλες που παρεκκλίνουν από την ομοιομορφία. Γιατί το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα δεν επιτρέπει να υπάρχουν διευθυντές στα σχολεία σαν τη Στέλλα Πρωτονοταρίου, η οποία ήταν η ψυχή των δράσεων του 132. και γι αυτό τιμωρήθηκε με απομάκρυνση από το σχολείο. Τη θέση της πήρε ο κ. Γιουτλάκης, ο οποίος από την πρώτη μέρα σταμάτησε τις δράσεις του σχολείου επικαλούμενος «άνωθεν εντολή» και κατηγορώντας το σύλλογο διδασκόντων ότι αποτελεί «τα Ζωνιανά της εκπαίδευσης»!
Γιατί διώκονται οι δύο δασκάλες του 132;
Διώκονται για παράνομη παραχώρηση του σχολείου τις απογευματινές ώρες για να διδάσκονται τα παιδιά τη μητρική τους γλώσσα και οι γονείς τους να μαθαίνουν ελληνικά! Όταν τα σχολεία, ειδικά του Δήμου Αθηναίων, δίνονται για κατηχητικό, κοπή πίτας ή για εκδηλώσεις του Δήμου αμφιβόλου ποιότητας και χρησιμότητας.

Ως Δίκτυο αναδείξαμε ως τώρα τις δράσεις του σχολείου ως παράδειγμα προς μίμηση για άλλα σχολεία με μεγάλο αριθμό παιδιών μεταναστών. Σήμερα καταδικάζουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τον κ. Γιουτλάκη για την απαράδεκτη παιδαγωγικά και προκλητική κοινωνικά και συνδικαλιστικά συμπεριφορά του. Καλούμε τη Διοίκηση, η οποία μάλιστα ευαγγελίζεται σήμερα το διάλογο για τα προβλήματα της παιδείας, να πάρει θέση αποδοκιμάζοντας την πρωτοφανή και απαράδεκτη αυτή ενέργεια του κ. Γιουτλάκη, διαφορετικά θα είναι εξίσου έκθετη με αυτόν απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα και την ελληνική κοινωνία
Ζητάμε να σταματήσει κάθε δίωξη στις δύο δασκάλες του σχολείου και να συνεχίσουν οι δράσεις του σχολείου.

Πίσω θρανία
Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων και Μευταναστών

0 Responses to “Τα Πίσω Θρανία και το Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων για το 132ο Δημοτικό και τη δίκη της Στέλλας Πρωτονοταρίου”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s





Αρέσει σε %d bloggers: