Η οικονομική συγκυρία σύμμαχός μας, για την ματαίωση καταστροφικών έργων για την προστασία του περιβάλλοντος (του Πάνου Τότσικα)

Μέσα στην γενική μαυρίλα, να και μιά θετική εξέλιξη που δικαιώνει -εν μέρει – τους μακρόχρονους αγώνες για την προστασία του Υμηττού κάποιων συλλογικοτήτων,
αποδεικνύοντας ότι τα κινήματα των πολιτών μπορεί να είναι νικηφόρα αν, εκτός της αγωνιστικότητας, διαθέτουν επεξεργασμένες απόψεις και εναλλακτικές προτάσεις
που να στηρίζονται στην «συγκεκριμένη ανάλυση της συγκεκριμένης κατάστασης».

Είναι ωστόσο προφανές ότι τα φαραωνικά σχέδια των εργολάβων και των κυβερνητικών συνεργατών τους εγκαταλείπονται λόγω αδυναμίας εξεύρεσης χρηματοδοτήσεων, δανείων και επιδοτήσεων απο το Κράτος, τις Τράπεζες και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Με δυό λόγια, η «οικονομική συγκυρία», αποτελεί «σύμμαχό» μας στην προκειμένη περίπτωση, για την ματαίωση καταστροφικών έργων για την προστασία του περιβάλλοντος…

Π.Τ

Νέο ΡΣΑ:
Καταργείται η Δυτ.Περιφ.Λεωφ.Υμηττού

Το ΥΠΕΚΑ καταθέτει στην Βουλή τις επόμενες μέρες την πρότασή του για το Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας-Αττικής 2021. Στο σχέδιο αυτό περιλαμβάνονται μια σειρά ρυθμίσεις για τις οποίες θα χρειαστεί να σταθούμε αναλυτικά, όταν θα έχουμε το πλήρες κείμενο της πρότασης του ΥΠΕΚΑ.

Αυτό που ωστόσο μπορούμε να επισημάνουμε, είναι ότι το ΥΠΕΚΑ υιοθετεί την πρόταση της «Πρωτοβουλίας Πολιτών για την προστασία του Υμηττού»
σχετικά με την κατάργηση της επέκτασης της Αττικής Οδού στον Υμηττό, πάνω από την Ηλιούπολη και την Αργυρούπολη. Αυτό προκύπτει σαφώς από τον Χάρτη 9 – (Kύριο Οδικό Δίκτυο) και το σχετικό κείμενο, όπου αντί της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού υιοθετείται η «σύνδεση της (υφιστάμενης) Περιφερειακής Υμηττού μέσω αστικής σήραγγας με την Λεωφ. Βουλιαγμένης, παρακάμπτοντας τον Καρέα και την Ηλιούπολη».
Ακόμη, από το ΥΠΕΚΑ υιοθετείται η πρότασή μας για την αναβάθμιση της Λ. Βουλιαγμένης από το ρέμα της Πικροδάφνης μέχρι το πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού, καθώς και της Λ. Αλίμου, μέχρι την παραλιακή Λ.Ποσειδώνος.

Η θετική αυτή εξέλιξη, αποτελεί κατάληξη ενός πολύχρονου αγώνα που ξεκίνησε το 1989 η «Πρωτοβουλία Πολιτών για την Προστασία του Υμηττού» στην Ηλιούπολη
και επεκτάθηκε στην συνέχεια στους γειτονικούς Δήμους Βύρωνα, Υμηττού, Αργυρούπολης, Ελληνικού, Γλυφάδας.(βλ Εισήγηση στην Συνάντηση της «Διαδημοτικής Επιτροπής για την διάσωση του Υμηττού»- 30.1.2011).

Από τα μέχρι σήμερα διαθέσιμα στοιχεία, δεν προκύπτει η πρόθεση του ΥΠΕΚΑ να καταργηθεί η υπερτοπική κυκλοφορία οχημάτων στον διερχόμενο από Ηλιούπολη-Αργυρούπολη οδικό άξονα (Λ. Ελ. Βενιζέλου – Λ. Αργυρουπόλεως),
που αποτελεί μακροχρόνιο αίτημα των κατοίκων αυτών των Δήμων και της «Διαδημοτικής Επιτροπής για την διάσωση του Υμηττού».

Τέλος, στην πρόταση του ΥΠΕΚΑ, φαίνεται να γίνεται δεκτή και η πρότασή μας για την σύνδεση με μέσο σταθερής τροχιάς του Ελληνικού με το νέο αεροδρόμιο στα Σπάτα, ενώ παραμένει ανοικτό το ζήτημα της οδικής σύνδεσης Ελληνικού- Αεροδρομίου Σπάτων με νέο αυτοκινητόδρομο διαμέσου του Υμηττού, εφ’όσον στις εναλλακτικές προτάσεις σύνδεσης των Νότιων Προαστίων με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος περιλαμβάνεται και «ο άξονας της σήραγγας Αργυρουπόλεως»
24.11.2013

Πρωτοβουλία Πολιτών για την Προστασία του Υμηττού

0 Responses to “Η οικονομική συγκυρία σύμμαχός μας, για την ματαίωση καταστροφικών έργων για την προστασία του περιβάλλοντος (του Πάνου Τότσικα)”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s





Αρέσει σε %d bloggers: